Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte a učiňte příslušné prohlášení do přepravních dokladů dopravce.
DPD: Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů vyplňte formulář Zápis o škodě na https://public.dpd.cz/ocm/ocmindex.aspx nebo kontaktuje přímo nás, abychom reklamaci vyřídili.
Prosíme, informujte nás o této skutečnosti co nejdříve po zjištění této skutečnosti a my vám následně poradíme jak dále postupovat.
Kontaktujte nás a popište problém. Sdělíme vám úplné a odborné informace, zda se opravdu jedná o vadu a zda je možné ji odstranit svépomocí nebo je nutné zahájit reklamační řízení.
Zboží je nutné doručit do servisu osobně, kurýrem či poštou.
Pokud posíláte zboží do servisu, doporučujeme přiložit:
Lhůta pro vyřízení reklamace
V případě, že jste spotřebitel, reklamace bude vyřízena ve 30denní lhůtě.
V případě, že nejste spotřebitel, snažíme se vyřídit reklamaci v co nejkratší době.
V případě uznané reklamace a odstoupení od smlouvy, Vám peníze pošleme na účet nebo vám částku vyplatíme v naší prodejně, a to nejpozději do třiceti dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy.
Náklady spojené s dopravou zboží do servisu a zpět ze servisu vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:
Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží.
Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.
Reklamační protokol
Pokud reklamaci provádíte osobně v naší prodejně, obsluha Vám vydá reklamační protokol, který si odnášíte s sebou.
V případě zaslání reklamace poštou, na adresu reklamačního oddělení, zašlete také vyplněný reklamační protokol.